Tuesday, October 26, 2010

Holiday Thinking Inking Week 4 - paint

4 comments:

  1. Deze zijn weer prachtig.
    Gr. Els

    ReplyDelete
  2. Tjonge, heb ik het even druk, staat je blog weer vol met de mooiste dingen. Te veel om elk apart van commentaar te voorzien.
    Maar Ellie, wat zijn ze weer prachtig, en ja, daar kom ik weer.
    Je kleur gebruik blijft je sterke kant. Geweldig!

    ReplyDelete
  3. Hoi Ellie,
    via het blog van de artjourney challenge op jou kaartje geklikt. Wow wat maak je mooie dingen zeg. Ik vind het geweldig maar ik moet zelf nog heel veel leren wat betreft allerlei technieken. Helaas zit artjourney niet bij mijn in de buurt om eens een workshop te volgen. Ik kom zeker vaker langs dus ben ik gelijk maar volger geworden.
    Groetjes uit Zeeland van Yvonne Rijk.

    ReplyDelete
  4. Jij bent ook helemaal in de ban van de THinking Inking video's geloof ik. Ik probeer hier en daar eens een techniekje, maar het lijkt erop dat jij ze één voor één maakt, en allemaal om ter mooist! Super!

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!