zaterdag 6 augustus 2011

Challenge Crazy Amigo's - anything goes... and a test....

  
 On this card I attached the Viva Terra tag I made in the test...
Op deze kaart heb ik de Viva Terra tag geplakt van de test  .... 
  
    
******************************************************

AND NOW FOR THE TEST


I did a test with three different mediums trying to get a texture by stamping in it....
to see which one is my favorite.
I added to the tags (from left to right) 
     a thin layer of woodfiller, a thick layer of woodfiller, gesso and Viva Terra.
Ik heb voor mezelf een test gedaan met 3 verschillende mediums, waarin ik een structuur heb gemaakt door erin te stempelen .... en zo te bepalen welke mijn favoriet is.
Op de tags heb ik aangebracht - van links naar rechts -
een dun laagje houtvulmiddel, dik laagje houtvulmiddel, gesso en Viva Terra.


For me this is my number 1...  Viva Terra.
Deze komt voor mij op nummer 1.... Viva Terra.


 ..... and then these three are all a good second, depending on what type of structure I like to get.... 
.... en deze 3 zijn allen een goede 2e, afhangende van wat voor structuur ik graag wil hebben....
 
 

 So by the way, I colored the tags with acrylic paints, three layers.
Nog even dit - ik heb de tags gekleurd met 3 lagen acrylverf, tussendoor laten drogen.


STAMPS USED:
Leaves - Crea Motion
Numbers - Stamp It

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Ellie! Viva Terra heb ik ook nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Ellie, ik ken Viva Terra helemaal niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het geweldig ellie, zal ook eens proberen, ergggggggggggggggggg leuk ziet het uit!!nu nog ff opzoeken wat dat vitaterra is ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie, wat mooi allemaal weer.
    Is dat vita Terra dat spul wat we ook op de art journey dag hebben gebruikt?

    gr Willy ( vanuit mijn eigen blogaccount ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja prachtig!!! ik vind trouwens die andere ook heel mooi maar met de Viva Terra krijg je dat leuke bubbeltjes efect. En natuurlijk prachtige kleuren ..;)
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your experiments! I can just see you in your "laboratory" with all your potions and paints...what fun.
    They all look terrific!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!