Monday, February 28, 2011

Gebruikt : sjabloon van Neil / Used: mask from Neil



Ik had een prijs gewonnen bij Neil Walker op neelzexpressionz :
**** 
I won a prize from Neil Walker on neelzexpressionz

 Daar zaten ook prachtige (door Neil) zelfontworpen sjablonen bij (6 soorten). Prachtig uitgesneden uit papier, heel fijntjes. Daar heb ik er één van gebruikt als sjabloon.
****
The prize also contained beautiful embellishments, cut from paper. Neil designed them personally. I used one of them as a mask.


STAMPS USED:
Text - "My Paper World" van Viva Decor.

6 comments:

  1. Hoi Ellie, gefeliciteerd he ook bij Art-Journey zag ik! Als je mooie dingen maakt bestaat het risico dat je wat wint haha, fijne dag nog, groetjes Miranda

    ReplyDelete
  2. Hoi Ellie, Hartelijk Gefeliciteerd met je prijzen. Geweldig, je maakt prachtige dingen en zo wordt het ook beloond. Geniet ervan.

    ReplyDelete
  3. Gefelliciteerd met je prijs! Leuke dingen heb je gewonnen. En je hebt er meteen een prachtige kaart mee gemaakt, ook mooie achtergrondkleuren.
    Je vroeg naar de binding van het boek van de Let it Loose cursus. De instructie hiervoor kregen we via een filmpje op de site van de cursus. Ik schrijf het je hier even, omdat ik via je profiel niet achter je emailadres kan komen.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  4. That looks fab Ellie! Glad you like them and I love the way you have used it.....
    ps. only available in paper at the moment, no plastic.

    ReplyDelete
  5. Van harte met je prijzen....en wat een gave kaart heb je ermee gemaakt. Komen deze sjablonen ook ergens in nederland op de markt???

    Groetjes Jolande

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd Ellie, het is je van harte gegund en heel erg verdiend hoor.
    Groetjes Riet.

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!