Monday, September 12, 2011

ARTSpecially magazine


Ik ben erg nieuwsgierig welke kaarten van mij erin staan.... dat ze er in komen te staan is in ieder geval zeker.


Bericht van Angela:

Eindelijk ... het nieuwe ARTSpecially magazine komt eraan en is nu al bij je favoriete (winkel)adres te bestellen maar ook bijvoorbeeld via www.boekenroute.nl.
We hebben er lang en hard aan gewerkt en dit nummer is ook wat dikker dan normaal: 72 pagina's in plaats van de gebruikelijke 64 pagina's. Die extra pagina's vind je terug in een uitklapbare stempelwoordenlijst zodat ook de beginnend stempelliefhebber meteen aan de slag kan. En bij die uitklappagina zit ook een mooi aanbod voor een 'bijna-cadeau' zoals we het genoemd hebben.
Het nummer staat weer boordevol leerzame artikelen over stempelwerk, inkten, verf, papier en wat al maar aan bod komt bij die prachtige hobby die stempelen heet. En wat heeft ARTSpecially magazine #13 een prachtige cover, niet dan? Dit doosje is gemaakt door Charry Wijers-Buschkens en is door jullie allemaal te maken want het is echt helemaal niet moeilijk.
En de wedstrijd wie het Arrangement voor het ARTSpecially Event 2012 wint is ook weer aan bod, maar die informatie ontvang je weer in een andere mail.
Voor nu hoop ik dat je met ons geniet van weer een wondermooi ARTSpecially magazine. Dus snel naar je winkelier, internetshop of waar je ook je lijfblad bestelt of bestel hem via www.boekenroute.nl. In de bijlage vind je nog een kleiner formaat cover die je eventueel voor een blog of zo kunt gebruiken, dat zouden wij in ieder geval MIETERS vinden.




 

4 comments:

  1. oh wat leuk jij staat er ook in, top hoor!! Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

    ReplyDelete
  2. Dat is zeker erg leuk Ellie en ik kijk er naar uit om het te kopen.
    Groetjes Els

    ReplyDelete
  3. we wachten af, maar de voorkant van het blad, belooft al heel wat!!
    groetjes mina

    ReplyDelete
  4. Hoi Ellie, ja goed he hij komt er aan. Gaaf dat jij er in staat. Ook ik sta er in en is ook afwachten met welke kaarten. Leuk dit met je te kunnen delen.
    Ben er best trots op en ben heel benieuwd.
    groetjes Marja

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!