Wednesday, September 12, 2018

Craftsheet.nl voor molds maken !!

Lekker kliederen op een crafsheet van Craftsheet.nl?
Natuurlijk!!


Kun je zien dat ik erg heb geknoeit op mijn craftsheet? Ik heb zelf mallen gemaakt van embellishments die ik al in mijn bezit had. Sleutels vooral, en een vlinder bv.
De werkbeschrijving vond ik op het blog van Darcy, maar er zijn nog heel veel meer te vinden op You Tube.


Waarvan heb ik de mallen gemaakt? Met (een gedeelte van) een tube siliconenkit, en babypoeder/bloem.
Je weet wel hoe plakkerig siliconenkit is, toch?
En dat heeft mijn craftsheet geweten.
Ik kleurde de massa met alcoholinkt, dus ook dat resulteerde in vlekken op de craftsheet.


Na een poosje was het ingehard en heb ik de embellishments eruit gehaald... spannend. ...
.. en om van het resultaat te kunnen genieten, veeg je je craftsheet gewoon schoon met een vochtige doek. Kijk maar!
Schoon! 


Ik wilde de nieuwe mallen (en 2 oudere) direct gaan uitproberen, dus er zelfdrogende klei ingedrukt. 


Ik maak de achterkant altijd een beetje vochtig zodat ik het mooi glad kan afwerken. Weer heb je de Craftsheet om alle viezigheid van het klei en water goed te hanteren. 


De klei overnacht laten drogen en wow! Een beetje de randjes bij schuren .. de craftsheet weer afvegen met een iets vochtige doek en... 


....genieten van het resultaat, leuk he??!! 



No comments:

Post a Comment

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!