Wednesday, October 7, 2009

Het is herfst !/ Autumn has arrived!


Het is herfst buiten, ik vindt de kleuren wel mooi, maar vindt de regen maar niks. Had deze blad al lang klaar voor een andere kaart, maar uiteindelijk pastte het toen niet bij die achtergrond. De achtergrond is gemaakt met ecoline en gesso.
****
Autumn has arrived in Holland. I like the colours outside, but not the rain. I coloured this leaf a while ago for another card, but in the end it didn't match the background I made for it. I made the background with ecoline and gesso.


Soms is het leuk om een ander restje op dezelfde manier te verwerken als bij een voorgande kaart, bij deze dus. Achtergrond is gemaakt met vloeipapier .
****
Sometimes it's nice to use a leftover piece, in the same way you made another card. Here it is! The background is coloured with blotting paper.

No comments:

Post a Comment

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!