Thursday, March 22, 2018

Paper Artsy en nieuwe stempels..

 Bij het maken van gelliprints op de Gelliplate,
maak je ook neven-achtergronden bij het afbrayeren van acrylverf.
Bij het gelliprinten gebruikte ik
Fresco Finish Paints van Paper Artsy.

Stempel op zo’n achtergrond met Archival Jet Black
de bloemen en vlinders van
Paper Artsy EKC12 en EM25
met behulp van een stempeltool;
op acrylverf is één afdruk vaak niet afdoende.



Breng extra kleur aan in de afbeeldingen met aquarelpotloden.
Breng witte accenten aan met een witte acrylmarker.
****


Bij deze 2e kaart heb ik de bloemen achter elkaar kunnen stempelen door de voorste bloem te maskeren na het stempelen.



Deze stempels zijn van de set EKC15, ook van Paper Artsy.
Ook de script stempel je in de achtergrond door de afbeelding te maskeren.
Verder is de werkwijze hetzelfde.

1 comment:

  1. Oh, prachtige kaarten ! Ja, ook Paper Artsy staat op mijn verlanglijst voor Nijkerk..... :o) Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!