Friday, April 20, 2018

Prachtige stempel van Impression Obsession

Voor mij horen de prachtige stempels van Impression Obsession bij elke verzameling stempels! Klassiekers zijn het!

Ik gebruikte hier de Wild Sweetheart Rose van Impression Obsession. 


....ja, ik heb het gemaakt op canvas papier... dat geeft altijd zo'n mooi effect !

Achtergrond heb ik gedaan met heat embossing wit, en een script en kant stempel, ook van Impression Obsession. (Cover-A-Card).



Alle kleurwerk is gedaan met , ja , Ecoline.. zo'n heerlijk product, kan niet fout gaan. Het papier eerst nat maken met een penseel en de kleur erin druppelen  (ook met een penseel) 
.. het water het werk laten doen..
waar het papier niet nat was, komt de kleur ook niet,
en dan krijg je van die prachtige 'highlights' in je werk. 

2 comments:

  1. Beautiful Ellie, love the subtle embossed script background and the wonderful watercolouring.

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kaart, en ja, die stempel is fantastisch ! Je achtergrond is weer supermooi ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!